Bőrgyógyászat, kozmetológia, nemi beteg ellátás Orvos válaszol Forduljon hozzánk bizalommal!

Az emberi szervezet legnagyobb szerve a bőr, amely a test felszínét a külvilág felé fedi, valamint egy nagyon sokrétű feladatot ellátó, bonyolult szerv, működése az élet sok szempontjából pótolhatatlan. A bőr és függelékeinek (szőrzet, haj, köröm) elváltozásai lehetnek fertőzés, helyi irritáció, következményei, de sokszor valamilyen belső szervi betegség kísérőjelenségei. Ehhez a szakághoz tartozik a nemi betegségek kezelése is, mert ezek a betegségek először bőrtünetekkel jelentkeznek.

Várjuk szakorvosi rendelésünkre:

Általános bőrgyógyászat:

• ekcéma, seborrhoea, rosacea, acne, vírusos szemölcsök, gombás fertőzések, psoriasis, hajhullás, allergiás bőrelváltozások kezelése
  • a tinédzserkori bőr, pattanások kezelése
  • anyajegyek dermatoszkópos szűrővizsgálata
  • bőrgyógyászati onkológiai szűrővizsgálat

Az anyajegyek eltávolítása:

Az elváltozásokat mutató vagy elhelyezkedésileg, esztétikailag zavaró anyajegyeket mindenképp érdemes eltávolítani, hiszen ha irritáció éri őket, könnyen károsodhatnak. Az eltávolítás után kerülni kell a napfényt az érintett területen, ezért az anyajegyek eltávolítása télen ajánlott.

Kozmetológia:

• szemölcsök, fibromák, májfoltok eltávolítása, vírusos szemölcsök kezelése, széndioxid lézerrel történő eltávolítása

Nemi betegségek kezelése:

• nemi érintkezés útján terjedő betegségek (STD) kivizsgálása, kezelése, tanácsadás
  • nemi betegségek
  • egyéb bakteriális, vírusos /HPV, Herpes, HIV/ betegségek
  • gombás fertőzések
  • krónikus, nem gyógyuló sebek kezelése (lábszárfekély)

Gyakran ismétlődő Kérdések
összes megekintése

Mit kell magammal vinnem a vizsgálatokra?

Kérjük, hozza magával korábbi leleteit, valamint vizsgálati eredményeit.

Hasznos Információk
összes megekintése

Mikor forduljon kardiológushoz?

Mindeképp forduljon kardiológushoz, amennyiben mellkasi eredetű panaszokat, szívtáji fájdalmat, vagy ha korábban már diagnosztizáltak Önnél szívbetegséget.

Egy új kutatás szerint nem a zsír, hanem a szénhidrát a veszélyes

Meglepő eredményre jutott egy amerikai kutatás, melynek során 16 középkorú, elhízott ember étkezését követték 21 héten keresztül. A kutatás során megállapították, hogy a zsírok helyett leginkább a szénhidrátok felelősek a cukor- és szívbetegségek kialakulásáért. A kutatók szerint leginkább a magas szénhidráttartalmú ételeket, a fehér kenyeret, a burgonyát, és a cukrokat, kellene kerülni a zsírok helyett, hiszen ezek hozzájárulhatnak a szívbetegségek kialakulásához.