BIO felszívódó szálak alkalmazása a plasztikai sebészetben

2015. március . 20-án budapesti magánklinikánkon járt, előadást és bemutatót tartott Dr. Chul-Hyun Park plasztikai sebész az Apgujeong Dr.Park Clinic igazgatója Dél-Koreából aki több, mint kétezer bio felszívódó szálas beavatkozást végzett.

Az arc laza bőrének megfeszítésére számos technika ismert. Az új típusú felszívódó szálak befűzése a minimálisan agresszív beavatkozások közé tartozik. Ez a módszer kiválóan alkalmas a meglazult bőrű, idősödő arc fiatalítására. A fonalak felszínén található 0,5mm nagyságú, a fonalból kiálló tüskék pontosan a fonal bevezetése mentén beleakadnak a szövetekbe, megfeszítik és megtartják megereszkedett szöveteket. A korszerű, az arcbőr alatti kötőszövetek megfeszítésére alkalmas fonalak felszívódnak és teljes egészében eltűnnek a szövetekből.
Az új DUO LIFTING technika lehetővé teszi, hogy kivételesen jó eredményt érjünk el az arc bőrének bemetszése nélkül, kizárólag pontszerű szúrásokból bevezetet speciális fonalak, újszerű elrendezésével.

Az előadáson készült képeket itt megtekintheti.